HTML

This Is England...

Anglia. Tea. Fish. Chips. Bad weather. Mary Poppins. England.

Friss topikok

  • Donáth Anikó: Szia! Donáth Anikó vagyok. Először is bocsi, hogy így ismeretlenül írok Neked. Keresgéltem a net... (2008.04.16. 09:23) Minden most kezdődik el...
  • Kovács Ákos: Billy Idol egy király,és mint ember meg úgyis mint Rock sztár a példa képem.De a Depeche Mode-ot é... (2007.05.23. 11:26) Komoly-zene
  • Selion: Most már komolyan kellene ennem abból a hírneves kolbászból, vazze! :) (2007.04.18. 14:46) R007
  • ismeretlen olvaso: hi, nem ismerlek, te sem engem. véletlen találtam a blogodra. néha benézek. legközelebb az easy... (2007.04.17. 08:40) Csütörtök
  • Sinya: Majd akkor szólok az anyukámnak. Aztán viszem homokozóhoz...pörgősfodros (2007.04.16. 09:14) Péntek (13)

Linkblog

2007.02.26. 13:47 Sinja

Minden most kezdődik el...

Reggel indulok!

Jelenleg borzalmas kupi uralkodik a lakásban.
Kis szerencse a szerencsétlenségben, hogy nagyon nem kell elpakolnom: Orsi „barátnőm” ide költözik 3 hónapra.
Óriási segítség ez nekem: nem kell fenntartanom az albérletet kintről!

Köszönöm Orsi! :)

Este még elköszönök a zöldséges nénitől és a férjétől. Hihetetlenül ’emberi’ emberek ebben a mocskos városban világban. Hiányozni fognak!J
Muki anyáéknál: Hajdúszoboszlón. Vasárnap vitték le. Remélem jó foxiu lesz és nem kergeti majd túlzottan a macskákat…
A csomagom 20 kg lehet, +1 kézipoggyász. Namármost: nekem simán több lett, mint 20 és gyakorlatilag semmi nincs benne! + 1 kézipoggyász (meg még egy gitár a hátamon).
El Marachi.
Kéne hajolaj!

          Délelőtt 10:30-kor indulunk EasyJet géppel (megjegyzés: a repülőjegy, illetékkel, mindennel 8000.-ft volt. Én oda-vissza ennyiért járom meg Hajdúszoboszlót vonattal… No comment…).

The Trip: Délben landolunk. Lakás még nincs, de nem parázom: lehetőségek vannak.
A történéseket rögzítem, megpróbálok néha video bejegyzéseket felpakolni az oldalra a VideoBomb-on keresztül.
Nagy kedvem egyébként nincs menni.
Az ember onnan tudja, hogy vár egy utazást, hogy előtte való napokon már van benne egy kis izgalom.
Na, ez nálam most egyáltalán nincs így.
De ki kell mennem! A körölmények diktálnak. Arról nem is beszélve, hogy legkésőbb jövő ilyenkor szeretnék egy lakást venni végre magamnak, mert meguntam az albérleteket.

Majd meglátjuk…

Legalább így lesz időm leadni a novelláimat is a TUAN pályázatára. Hála istennek van mentorom!(Thanks Celsior!)

The Firm:A céget Selion barátom viszi. Legalábbis, ami a Fantasticbook-ot illeti. Emellett a Vaterával közösen elindítottunk egy B2B (business-to-business) meghívásos aukciót a Fantasticbook árverésére.

Búcsú: Úgy ahogy sikerült mindenkitől elbúcsúzni…
Nem szeretem a búcsúzkodást…főleg amikor az ember maradna…
Hogy magáért vagy másért, az most lényegtelen a maradás szempontjából.
Májusban úgy is jövök!
Lesz ez még így se!
Néhány napig biztosan nem írok postot, de szombaton legkésőbb beszámolok. Videóval, ha tehetem!

Kellemes hetet nektek!

 …a friss munkavállalóknak, pedig kitartást! ;)

"Minden most kezdődik el
ahogy dobban a szíved!
Minden most kezdődik el
Ahogy hinni sem mered!"


1 komment · 1 trackback

Címkék: utazás kezdet


A bejegyzés trackback címe:

https://thie.blog.hu/api/trackback/id/tr9640456

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donáth Anikó 2008.04.16. 09:23:15

Szia!

Donáth Anikó vagyok.

Először is bocsi, hogy így ismeretlenül írok Neked. Keresgéltem a neten, hátha találok valami okosságot, hogy tudom a gitáromat magammal vinni Londonba, és így találtam rá a blogra. Hálás lennék, ha segítenél ebben. Kézipoggyászként fölengedik-e a gitárt a repülőre, kell-e külön fizetni érte valamit?

A válaszodat előre is köszönöm.

Üdv:

Ani

ui.: ha tudsz e-mailt írni, a címem donath.ani@freemail.hu
süti beállítások módosítása