HTML

This Is England...

Anglia. Tea. Fish. Chips. Bad weather. Mary Poppins. England.

Friss topikok

  • Donáth Anikó: Szia! Donáth Anikó vagyok. Először is bocsi, hogy így ismeretlenül írok Neked. Keresgéltem a net... (2008.04.16. 09:23) Minden most kezdődik el...
  • Kovács Ákos: Billy Idol egy király,és mint ember meg úgyis mint Rock sztár a példa képem.De a Depeche Mode-ot é... (2007.05.23. 11:26) Komoly-zene
  • Selion: Most már komolyan kellene ennem abból a hírneves kolbászból, vazze! :) (2007.04.18. 14:46) R007
  • ismeretlen olvaso: hi, nem ismerlek, te sem engem. véletlen találtam a blogodra. néha benézek. legközelebb az easy... (2007.04.17. 08:40) Csütörtök
  • Sinya: Majd akkor szólok az anyukámnak. Aztán viszem homokozóhoz...pörgősfodros (2007.04.16. 09:14) Péntek (13)

Linkblog

2007.04.15. 16:33 Sinja

Péntek (13)

Part 1.

Orsi az a lány, aki odaköltözözz a lakásomba.

3 hónapra egyelőre. Neki kellett albérlet.
Abban maradtunk, hogy ott lakik, fizeti, én ha hazajövök, akkor ugyanúgy hazamehetek.
Két héttel ezelőtt szóltam-üzentem hogy jövök.
Megérkezem.
Az alábbiak fogadnak.

A falon lyuk, mert kirugta a gipszkarton falat.
A sarokkád olajfestékes
A komód egyik fiókja széthullott.
A gépem (PC) nem működik, eltünt róla minden program - aztán kiderül, hogy a tesója próbálta bekacsolni.
(Megjegyzés: a gép sunyi módon ugyanoda volt visszatéve, ahol szétszerelve hagytam...)
Majd az utolsó: ja...tesóm is itt lakik...

Hétfőn talk-talk lesz. Mert ez így nem jó. Főleg úgy, hogy enyém a felelősség mert az én nevemen van minden, a butorok pedig az ÉN tulajdonom.
Gyakorlatilag ott minden az enyém. Üres lakásba költöztem be.

Minden.

Interesting...

Mindenesetre nagy segítség nekem mert eddig sem kellett (míg kint voltam) kifizetni a bérletet. Most hogy itthon vagyok természetesen fizetek majd bele, de ez, így nem mehet tovább.

Ahogy más sem...

Part 2.

A péntek este elég jól sikerült!

A Henry J. Beans-ben indult fél 7kor: sörrel és vilmos körtével, aztán a Szimplában folytatódott.
Jól éreztem magam egészen olyan este 10-11-ig, amikor is a Szimplakertben hirtelen úgy éreztem, mintha nagycsoportban lennénk a homokozónál, azon vitatkozva, hogy ki ad puszit a szoknyás kislánynak mielőtt hazavisznek a szülők minket...

Elég legyen ennyi...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://thie.blog.hu/api/trackback/id/tr1158927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vik · http://www.angyalszajha.blogol.hu 2007.04.15. 22:44:52

legyen pörgős szoknya...a fodros...

Sinya 2007.04.16. 09:14:52

Majd akkor szólok az anyukámnak. Aztán viszem homokozóhoz...pörgősfodros
süti beállítások módosítása