HTML

This Is England...

Anglia. Tea. Fish. Chips. Bad weather. Mary Poppins. England.

Friss topikok

  • Donáth Anikó: Szia! Donáth Anikó vagyok. Először is bocsi, hogy így ismeretlenül írok Neked. Keresgéltem a net... (2008.04.16. 09:23) Minden most kezdődik el...
  • Kovács Ákos: Billy Idol egy király,és mint ember meg úgyis mint Rock sztár a példa képem.De a Depeche Mode-ot é... (2007.05.23. 11:26) Komoly-zene
  • Selion: Most már komolyan kellene ennem abból a hírneves kolbászból, vazze! :) (2007.04.18. 14:46) R007
  • ismeretlen olvaso: hi, nem ismerlek, te sem engem. véletlen találtam a blogodra. néha benézek. legközelebb az easy... (2007.04.17. 08:40) Csütörtök
  • Sinya: Majd akkor szólok az anyukámnak. Aztán viszem homokozóhoz...pörgősfodros (2007.04.16. 09:14) Péntek (13)

Linkblog

2007.04.15. 16:18 Sinja

Csütörtök

Csütörtökön az esti 8 órás géppel indultam London-Luton reptérről.

Már délután fél 5 kor elindultunk. Kocsival.
Kulcsár Peti egyik ismerőse, aki kint taxis vitt el 20 fontért, úgy, hogy el kellett vinnem egy telefont egy pesti taxis ismerősének.

Gy. 42 éves, elvált, idehaza hiénataxis volt pesten. 2 éve lakik Londonban.
2 órás út alatt megismertem a hiéna taxisok üzletmenetét...

Meg hogy hogyan lehet 2 nap alatt 300 ezret keresni ezzel.
Hát..nem semmi.Legyen elég ennyi.

Csekkolásnál akartak velem fizettetni plusz pénzt a túlsúly, miatt.
Mondtam Abdulnak felejtse el, átpakolom a kézipoggyászba.
Erre figyelmeztetett: rendben, csak 10 kg lehet.
Mondtam neki: Jóvan Abdul.
Persze, 10 kiló...

Volt vagy 15, plusz mellette a gitárom. Azt észre sem vette.
De hát rutinos repülő vagyok. Simán ki lehet használni a reptéri anomáliákat.
A fémdetektoros kapunál kidobatták a borotvahabom, mondván 250ml és az már több, mint a megengedett.
Nem akartam mondani már "Marikának", hogy amilyen ellenőrzés van, simán felrobbantom enélkül is a gépet. De bárki más is, ha akarja.

A felszállás előtt már balhé volt: Öregnéni belekötött az előtte ülőbe, hogy ne tolja már hátra az ülést, mert még nem szabad.
Szó szót követett, mi meg csak röhögtünk (aranyos szőke lány ült mellettem 30 év körüli, szimpi csaj).
Az út eseménytelenül telt, leszálláskor szóltak rá Dimitriu Annya Fatima Lakatus-ra.
60 év körüli románn cigányasszony.
A gép még 40 fokban tolja lefelé, hajtőművek dübörögnek, fülek bedugulnak, stewardess bemondja, hamarosan Budapestre érkezünk. Lakatus Fatima felugrik és már pakolja a bőröndjeit.
Úgy mondták neki, hogy tessék már leülni, mer még pár ezer méter hátra van. Ajtó nem nyílik még és még a román útlevelet sem tetszik tudni lobogtatni.

Geri jött értem. Hazavitt, aztán még megittunk két-két sört és még beszélgettünk.

1 körül toltam be az ágyba, másnap Orsitól kaptam az infókat...

Péntek 13 volt. Számítottam valamire. De ez???

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://thie.blog.hu/api/trackback/id/tr7958915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ismeretlen olvaso 2007.04.17. 08:40:35

hi,

nem ismerlek, te sem engem. véletlen találtam a blogodra. néha benézek.

legközelebb az easybus.co.uk-vel 8 fontért is kijutsz a lutonra.

üdv
süti beállítások módosítása