HTML

This Is England...

Anglia. Tea. Fish. Chips. Bad weather. Mary Poppins. England.

Friss topikok

  • Donáth Anikó: Szia! Donáth Anikó vagyok. Először is bocsi, hogy így ismeretlenül írok Neked. Keresgéltem a net... (2008.04.16. 09:23) Minden most kezdődik el...
  • Kovács Ákos: Billy Idol egy király,és mint ember meg úgyis mint Rock sztár a példa képem.De a Depeche Mode-ot é... (2007.05.23. 11:26) Komoly-zene
  • Selion: Most már komolyan kellene ennem abból a hírneves kolbászból, vazze! :) (2007.04.18. 14:46) R007
  • ismeretlen olvaso: hi, nem ismerlek, te sem engem. véletlen találtam a blogodra. néha benézek. legközelebb az easy... (2007.04.17. 08:40) Csütörtök
  • Sinya: Majd akkor szólok az anyukámnak. Aztán viszem homokozóhoz...pörgősfodros (2007.04.16. 09:14) Péntek (13)

Linkblog

2007.03.20. 14:14 Sinja

Lass bennem mast...

Azt hiszem rossz emberismero vagyok.
Nagyon.
Naivnak nem mondanam magam, mert kaptam az elettol mar eddig is hideget, nyakonontest eleget. Ivet.
Ma - alig nehany oraja - dobbentem ra igazan, hogy valoszinuleg az en keszulekemben lehet a hiba. Tul rendes fiu vagyok ebben a koszos-kocsog vilagban.

De kezdem az elejen.

Vasarnap este a Peti (aki a lakast adja ki) atjott a "hazunkba".
Most 10 ember lakik ott, este csak nehanyan voltunk.
Gabival mar delutan a szerzodest bujtuk, ugyanis abban az allt, hogy ha 6 honapon belul elkoltozik a berlo, ugy a kaukcio elvesz (nem szamitjak be 2 het felmondasnak a 2 heti kaukciot, elvesz). En mar csak ezert sem irtam ala. Petivel szerettem volna beszelni.
Leginkabb azert, mert gyakorlatilag ami be lett igerve, abbol semmi sem teljesult - az o reszukrol.
Megelorebb: a lakast (osztott szoba) en azert vettem ki mert IGERETET kaptam, hogy mire bekoltozok (2 het) lesz internet.
Szerdan koltoztem be, onnantol kezdve mindenkinek naponta lett mondva, hogy majd holnap jonnek kotni.
Szoval jott a penzert.
Mikor a pénz csörög...

Vasarnap ezt tobben szova tettuk (megjegyzem: nem ertik nekem miert kell annyira net. Nem fogjak fel hogy otthon cegem van, amire ra kell nezni, akar ad-hoc jelleggel. Bank, msn a konyvelovel, e-mailek stb).
Szova tettem hogy negy napja nincs agynemum (ez is a szerzodesben volt).
Lesz az is - mondta.
Meg hogy o kifizette az internetet mar elore. Es nem o tehet rola, nem tud mit csinalni, es ha nem kotik be beperli (???mivan???) oket.
A tempó szörnyen felpörög...

Hetfon kuldott egy smst reggel, hogy azt a kabelnetet nem kotik be mert Stradfordban nincs kiepitve (???) a kabelszolgaltatas, es telefonos net lesz (10 emberre!!!) - szombattol 5 napon belul.Ekkor dontottem, hogy elmegyek: ugyanis, ha kifizetem a kaukciot es megsem lesz net 1 heten belul, nekem el kell menni olyan helyre ahol biztositjak.
Ekkor pedig - mivel a szerzodest alairtam - nem kapom vissza a kaukciot.
En sem sz*rom a penzt csokolom!
Ma ki akartam neki(k) fizetni a mult hetet plusz ezt a hetet, hetfotol pedig elmentem volna mas helyre. Addig kerestem volna megfelelo lakast.
Erre ma reggel atjonnek 3an.
Beszelgetunk. Jopofiznak. Sokan vagyunk otthon. Sokan akkor kelnek fel.
(Az a ket becsuszott csodabogar is-par-, akik a szobatarsam baratai es 2 napig,penzert, aludhatnak a mi szobankban /osszesen mar 4 en vagyunk egy 3*3mesben!!!/ a foldon...vagy a folyoson...a foldon.)

Aztan hatra hivnak harman zart ajtok moge: es kirugnak a lakasbol - a mai naptol.

Mert hogy en inkorrekt vagyok. Nagyon. Es ok is azok lesznek.
Fizessek ki nekik egy hetet (mult het sserdatol maig) es mehetek ejfeltol.
a tetovaltnyaku-Moni es uzlettarsa Peti kussban ultek a kanapen, lapultak, mint sz*r a fuben es egy harmadik - szamomra vadidegen, velem egykoru fazon - oktatott ki a jomodorrol. Persze O bemutatkozni elfelejtett...

Sodra sírba lök
Dobol majd a rög
Szegényes koporsód fölött


...

Egy szot nem szoltam (minek?)
De elgondolkodtam.

  1. rossz emberismero vagyok es ezert nyulok melle mindig a dolgoknak, amikor embereket kell kezelni.
  2. tul egyenes gyerek vagyok ebben a kurva vilagban. Nem sunnyogok, hanem egyenesen megmondom, ha van valami.
  3. Tenyleg nekem van igazam...meg azoknak akik azt mondjak magyarokkal kint nem szabad foglalkozni
  4. luzer vagyok mert elbaszok mindent (ezt is)
  5. nem vagyok elegge luzer, mint a tobbi, mert nem hagyom magam atbaszni. Es ez persze nem tetszik egyeseknek.
  6. ...vagy tenyleg inkorrekt voltam. De ha tenyleg az vagyok, akkor felvilagosithatnanak, hogy miert!

Delutan el kell jonnom. Valoszinuleg Kulcsar Petihez megyek. Szep szabadnap.
De legalabb holnap 2-kor kezdem, nem reggel.

...

"Nézz rám, és most láss bennem mást,
Mint mit eddig láttál: eszmélj föl!
Mintha egy álom érne véget,
Úgy ébredsz majd az életből..."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thie.blog.hu/api/trackback/id/tr1148748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása