HTML

This Is England...

Anglia. Tea. Fish. Chips. Bad weather. Mary Poppins. England.

Friss topikok

  • Donáth Anikó: Szia! Donáth Anikó vagyok. Először is bocsi, hogy így ismeretlenül írok Neked. Keresgéltem a net... (2008.04.16. 09:23) Minden most kezdődik el...
  • Kovács Ákos: Billy Idol egy király,és mint ember meg úgyis mint Rock sztár a példa képem.De a Depeche Mode-ot é... (2007.05.23. 11:26) Komoly-zene
  • Selion: Most már komolyan kellene ennem abból a hírneves kolbászból, vazze! :) (2007.04.18. 14:46) R007
  • ismeretlen olvaso: hi, nem ismerlek, te sem engem. véletlen találtam a blogodra. néha benézek. legközelebb az easy... (2007.04.17. 08:40) Csütörtök
  • Sinya: Majd akkor szólok az anyukámnak. Aztán viszem homokozóhoz...pörgősfodros (2007.04.16. 09:14) Péntek (13)

Linkblog

2007.03.22. 12:31 Sinja

Tegnap es ma

meg a kedd este...
Atmenetileg meghuztam magam egy helyen.
Tegnap csak delutantol dolgoztam, igy 3 orat toltottem delelott netkavezoban lakaskeresessel.
Ma este megyek megnezni egyet.

Ideiglenesen a Kilburn Park-i Caffe Nero-ban voltam egy napot.
Hat... Notthing Hill-hez kepest egy Mennyorszag.
Semmi kapkodas, alig jonnek be emberek.
Igaz akik bejonnek, azok meg maffia-lookalike arcok, behuzodva a sarokba.
Volt egy "mankos" neger fazon (60 korul), gyanithatoan annyira volt szuksege a mankora, mint nekem (latszott a mozgasan).
Az kerem beult a sarokba, majd 5 orat ott toltott egy kave tarsasagaban...es kozben jottek hozza az alban, torok es orosz arcok.
Akar egy fogadoora.
Biztosan nem zoldseget akartak tole venni.
Szoval nem egyszeru kis kornyek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thie.blog.hu/api/trackback/id/tr5749581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása